Stehags intresse- & försköningsförening

Möteslänk till söndagens årsmöte 14/3 15:00

Hej,
Här kommer information om länk + mötes-ID för det digitala årsmötet i Stehags Intresse- och Försköningsförening som äger rum på söndag 14/3 klockan 15:00

Föredraget med Magnus kommer tyvärr att utgå, men istället kommer styrelsen redogöra för det samrådsyttrande som skickats in till Trafikverket.

Är det några tekniska problem så hör gärna av er till denna e-postadress: stehagsintresseforening@gmail.com så skall vi försöka lösa det så snabbt så möjligt. För bästa upplevelse rekommenderar vi Google Chrome som webbläsare alternativt att man laddar ner Zoom programvara till sin dator, smartphone eller surfplatta kostnadsfritt och loggar in med mötes-ID. Vi kommer också i början av mötet ha en liten teknisk genomgång.

Vi ses på söndag, trevlig helg!

Stehags Intresse- och Försköningsförening

Anslut till videomöte för Zoom

Anslut till videomöte här: https://lnu-se.zoom.us/j/64961637947

Mötes-ID: 649 6163 7947

Instruktioner för ZOOM och anslutning till årsmötet:

1. Gå in på den här länken: https://lnu-se.zoom.us/j/64961637947

2. Tryck på den blå texten ”Download & run Zoom.” – (OBS kostnadsfritt att ladda ner) eller klicka ”join from the browser” och anslut direkt via webbläsaren – vi rekommenderar Google Chrome för bästa tekniska förutsättningar.

3. När Zoom är nedladdat och installerat, öppna programmet.

4. Tryck på ”Join a meeting”

5. Skriv in MeetingID: 649 6163 7947 och ange ditt för- och efternamn om det dyker upp en ruta för detta.

7. Tryck ”Join”.

8. Nu är du inne i programmet, Tryck på ”Join with computer audio” så är vi redo! Du kan ha kameran på om du vill, men det är inget måste. Din mikrofon kommer vara avstängd (mutad) av ansvariga för mötet i början för att slippa rundgång och bakgrundsljud.

9. Du är nu inne i mötet, allting är färdigställt. Varmt välkommen.

Tillkommer det några ytterligare tekniska frågor efter denna guide så hör av er till stehagsintresseforening@gmail.com så försöker vi lösa problemen så snabbt så möjligt.